01.06.2009

Discutie intre mine si unu`

Imi intra personajul pe mess si.. dupa o discutie "interesanta" .. imi trânteste urmatoarele:

marian: tu esti la fel de survolat de iubita cum sunt eu?
marian: ma survoleaza la fiecare minut
marian: !
OceanEyes: adica?
marian: nu mai am vlaga in mine
marian: poi de cate ori faci survol; cu iubita?

Daca voi stiti ce voia sa spuna, v-as ruga sa imi lasati si mie un comment... Nu de alta.. dar ma chinui de ceva timp sa descifrez.. O fi vreun limbaj codificat :-?

Rugam doamnele si domnisoarele ce doresc lectii de survol sa se prezinte toate in fatza la primarie cu o copie dupa certificatul de nastere si una dupa buletin. Pentru mai multe informatii lasati comment :))

4 comentarii:

Anonim spunea...

lol ce survol , cassa nova , mai sa fie ......survolu ca suirvolu dar de aterizari nu pea ai parte :))))))

anda spunea...

:))))) ce draq de limbaj e asta???:))) "survolat"...Dumnezeu stie ce vroia sa zica:))) stai s caut in dex..." a survola: a zbura pe deasupra unui teritoriu" =)))asta traia in lumea lui...poate era fumat domle..

mozo_jojo spunea...

deci sex cred ... cu toate ca nu integ de unde si pana unde il interesa de tine

Anonim spunea...

SURVOLÁ, survolez, vb. I. Tranz. A zbura cu avionul deasupra unui teritoriu determinat. – Din fr. survoler.
Auzi nevasta-ta zboara? :)k a mea nu. Ma gandeam sa o invat sa zboare ca daca vin de la munca si nu gasesc de mancare....o arunc pe geam... stau la 4 .. asa k.. are timp sa invete pana jos si sa survoleze destul

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...